SMS-INLÄGG

Sitter på bussnavet nu. Fick skjuts ner av Edvins föräldrar. Dom plockade upp mig efter vägen. Snällt! Bussen går om en halvtimme. Har liksom inget att göra. Känner på mig att det lär bli en hel del såna här inlägg. Hehe. Är värsta avundsjuka på alla som sitter vid vängåvan och har piknick, fy va mysigt det vore nu. Typ ta en take away på Barista och bara sätta sig i solen och mysa. Tror jag ska göra det på fredag om det är fint väder. Lönen kommer ju på onsdag. Då har jag råd med massa fika! Haha


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

ladda ner PhotoScape på google grattis. Där kan man göra sånt :) KRAM

2010-08-23 @ 22:19:58
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0