DAG ETT - OM MIG

Oj..Jag kan tycka att det är lite svårt att beskriva sig själv som person. Men jag tar lite fakta. Är snart myndig och redo för allt som detta erbjuder. Körkort, krogen o.s.v. fyller år om ca 3 månader, så det ska bli riktigt nice. Går 2:an på nordvik uppe i höga kusten. Läser trädgård i en liten klass på 6 personer. Det finns många fördelar med att vara en sån liten klass. Mycket hjälp vid lektionerna, man får mycket gjort och i maj 2010 reste vi till Holland tillsammans i klassen.

Jag bor på min skola på ett internat
eftersom att jag går  i skola 8 mil hemifrån. Jag åker hem på helgerna och då går jag ofta på café, tar min chans till shopping och umgås med vänner, familj och pojkvän. På kvällarna på skolan försöker jag träna, plugga till mvg och umgås med vänner. Kan säga att det blir en unik gemenskap mellan oss som bor här. Man umgås ju 24/7 och då blir det ofta att man känner sig jävligt bekväm med varandra, även om man får hemlängtan lite då och då.

Jag som person då: Av vad jag själv tycker så är mina bra sidor att jag är social, glad för det mesta, lätt att lära mig och jag är kreativ och engagerad. Men jag har ju såklart mina dåliga sidor; retar mig på saker utan att säga det (och då smäller det och allt kommer på en gång istället) Jag har kort tålamod och blir lätt irriterad på mig själv. Osv, osv. Konstigt ändå, att det är lättare att prata om sina dåliga sidor än de bra. Haha


Kommentarer
Postat av: t

väldigt bkväm ;)

2010-12-09 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0