STARBUCKS - MY RELIGION


Sverige följer långsamt med i utvecklingen! Idag har vårt sega land nämligen skaffat sig ett litet starbucks på Arlanda flygplats! Den första i landet, men fler kommer det, starbucks lär ju inte nöja sig med ett, right? Världens största och bästa kaffekedja. Jag undrar om jag kommer fortsätta gå till barista om Starbucks öppnar i S-vall. hmmmm

Starbucks som grundades 1971 har idag 16.120 kaféer i 49 länder och är det ledande kafferosteriet och återförsäljaren av specialkaffe i världen. Cafeét på Arlanda blir Europas nordligaste.


Kommentarer
Postat av: Lisabet

Om mindre än två veckor kommer jag fika där! Slå det!! :P

2010-02-22 @ 18:25:20
URL: http://lisabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0