DU ÄR DEN FINASTE JAG VET

Jag vill tillbaka till skolan. Av många olika anledningar. Jag vill träffa alla kompisar där uppe som jag saknar nåt otroligt just nu! <3 Det blir ju en speciell kontakt med alla när man bor på stället. Man lever ju liksom tillsammans, inte bara går i skola med varandra. Och ännu roligare kommer det ju att bli till våren/sommaren då man kan vara ute! Typ grilla, sola, bada och bara sitta ute och chilla och prata med varandra utan att frysa och sådär. Det är nog det mysigaste som finns i hela världen. Att sitta ute med fina människor och bara leva livet. Huuua så vackert det blev nu då. Men jo, fortsättning. Jag vill tillbaka till skolan så att jag kan få tillgång till alla mina kläder som jag glömde där uppe (!!!) Jag håller på att få nåt fel på att gå runt och inte ha nåt att matcha med när jag vet att jag har det, där uppe. Så himla irriterande! Varför planerade jag inte bättre när jag åkte därifrån? Livets gåta kanske. Sen vill jag till skolan för att ha nåt vettigt att göra på dagarna. Här hemma blir det ju mest att sova till 11-12 och sen åka till stan/birsta varenda eviga dag. Lite föör enformigt kanske?

Bild från i går eller söndag..minns inte riktigt. Höhö


Kommentarer
Postat av: Alex

:D jag vill också tillbaka till skolan! ;)

2010-01-09 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0