I might tear you apart. Told you from the start.


Har varit runt i Birsta och lämnat mitt CV till olika butiker idag.
Det är skönt att ha det avklarat! Efter det tog jag bussen till stan och mötte upp Lisabet, och gick med henne bort till Hedbergska där vi träffade Andrea och jag fick tillbaka mina kära vantar som jag har varit utan i en vecka snart! Hihi. Glömde dom hos henne när jag sov där. Efter det väntade vi på att Linnea skulle sluta, sedan gick vi; Lisabet, jag, Linnea, Anders och Jennifer till Barista och fikade chai latte. Jennifer gick hem ganska tidigt. Så vi andra gick runt på stan ett tag. Sedan mötte vi 2 i Linneas klass så vi gick tillbaka med dom till Barista och fikade en gång till! haha. Denna gång blev det en morotskaka. JA È TJOCK! :D

Jag träffade föresten Malin, Minna och Victoria på stan idag. Mycket kul! er har jag saknat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0