KÄRLEK ÄR ETT BREV SKICKAT 1000 GÅNGER


God dag bloggen. Jag är förkyld och svullen i halsen.
Känns inte alls bra med mig. Därför har jag varit hemma hela dagen. Har varit ute och fotat en sväng bara. Annars har jag varit inne mest hela dagen. Hittade föresten en kamerasladd som funkar till min kamera. Så jag tänkte försöka hinna med att lägga upp några bilder!

Imorgon ska jag och familjen åka in till stan och käka på biteline. Sedan ska vi kolla på nya Sherlock Holmes. Så jag kommer inte blogga imorgon om jag inte hinner hem tidigt förstårs!

Kommentarer
Postat av: emelina

jättesnygg outfit :D

2010-01-03 @ 12:03:41
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0