MÅNDAG DEN 18 JANUARI


Orkade inte fixa till en snygg design. Vill nog ha det ganska enkelt endå.
Men inläggen kan ju bli intressantare istället LikZom. Eller nåt. Ska ha mer bilder och musik, dålig på det känner jag. Men på Nordvik använder jag nästan aldrig kameran. Det blir liksom lite riskabelt att gå runt med den när man busar runt som vi gör!

Idag har vi hjälpt Unni att möblera i sitt nya rum. Hon har nämligen flyttat in i synvillan! Även kallad slynvillan. Så det vart ganska mysigt. Spelade kort och drack te och lyssnade på musik nästan hela kvällen. Innan hela flytten gjorde vi pizza! Det var oxå nice. Så nu kanske jag har en framtid som pizzabagare?

Dagens lååååååt: Lars Winnerbäck - Järnvägsspår

Kommentarer
Postat av: linnea

även kallad svinvillan ;D

2010-01-19 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0