OCH JAG VÅGAR ALDRIG HÅLLA DIN HAND


Kanske dags att skriva lite? Men det som är så skönt med den här bloggen är att jag bara skriver när jag vill :) mohah. Men just nu har jag tråkigt så jag skriver några rader.


I måndags tränade vi i gymmet på kvällen. Sedan såg vi en film som Victor somnade till och som vart lite dryg sådär. Så vi stängde av den och gick och la oss. I tisdags städade jag rummet, bytte gardiner och sånt. Sedan var jag i Torrom och umgicks med folk, sedan hem och sov. I onsdags, alltså igår, gick v runt och var social med folk. Sedan satt jag mest vid datorn på kvällen. Lyssnade på musik och tog det lugnt liksom. Idag har jag haft min första design-lektion. Det var ganska kul faktiskt! Vi ska bygga en modell av en anläggning som vuxeneleverna har byggt. Det blir nog ganska roligt. Men vi fick typ gräva i komposten efter material. Nu på kvällen har jag och Alex åkt längdskidor! Det var nice. Vi träffade 3 rådjur som stod ganska nära. Det kallar jag naturliv! Fast att åka skidor inne i synvillan kanske inte är naturliv. Men det är kul! Idag har jag även försökt intala Martin att jag ska få platta hans hår. Men icke. Han har sånt krulligt svart afrohår typ. Skitmjukt att klappa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0