TIME MAY CHANGE ME. BUT I CAN'T CHANGE TIME




I går var det då tjejkväll på stan med Lisabet och Andrea.
(men gick till barista med syster en pyttestund medans vi väntade på våra sällskap) Andrea, Lisabet och jag gick på thairesturang och åt. Men jag var fortfarande mätt från lunchen så jag tog bara en fruktdrink. Men när vi märkte att vi hade mycket tid på oss så åt vi friterad banan med glass. Mumma! Chaow praya river heter resturangen. Jag kan rekommendera er sundsvallsfolk att gå dit om ni inte redan har gått tid! Supergott där alltså. Efter middagen gick vi på Avatar på bio. Vi skrattade igenom filmen kändes det som. Den där dansen dom gör t.ex haha vi kom på att vi skulle försöka få med hela salongen att göra den med oss. Men jag tror inte att nån hade velat vara med på det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0