TORSDAG DEN 28:ONDE JANUARI.

Sitter och lyssnar på the baseballs. Gillar dom!
Har inte bloggat på hela veckan. Har liksom inte haft tid med det. Har sovit hos Carro hela veckan tillsammans med Evelina. Det har varit supermysigt och roligt! I måndags var jag i Kramfors och handlade lite naturgodis och sånt onödigt. Sedan tog vi oss in på gamla elevhemmet. Snacka om övergivet. Det sägs att det spökar där, men jag vet inte om jag vill tro på sånt. hehe. I tisdags började Alex, Carro, Evelina och jag en stickningscirkel. Så vi satt och stickade ganska lång tid av kvällen. I onsdags, alltså igår var jag mest med Björn och Martin. Vi sprang runt och va onödiga. Sen bakade vi tårta och spelade spel. Sedan kom Elenore och Frida, så vi pratade lite med dom. Sen fick vi för oss att ha snöbollskrig i det nya snöet. Det vart bara jag, Martin, Björn och Jesper som var med. Och såklart vart jag mulad. Idag har jag haft lektioner och sedan åkte jag hem eftersom jag är ledig imorgon! Och så ringde McDonald's idag och ville ha mig på anställningsintervju imorgon kl 2. Så det var tur att jag vart ledig!


Kommentarer
Postat av: Alex

Lyckat till på intervjun! (:

2010-01-29 @ 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0