You wont be lonely, even if the sky is falling down

Har nyss varit och simmat 50 längder på alnöbadet. Det var sånt där vuxensim så dom hade fixat med levande ljus, juicer och typ hela bassängen var till för träningssim. Det var skönt att simma lite eftersom att jag har slöat till mig ganska mycket under jullovet. All julmat har ju liksom inte varit så bra kombinerat med dålig träning. Huua. Nu till veckan när jag kommer tillbaka till skolan ska jag ta tag i träningen på riktigt faktiskt. Gå på gym som min vän lisabet gör nu för tiden. Man måste lära sig av sina vänner!

Men imorgon fortsätter mitt onyttiga liv på barista. Ska fika nån chai där med Lisabet och Linnea och kanske Andrea om hon har tid och lust med det!  kisses/E♥

Lyssna på: http://www.youtube.com/watch?v=oUbpGmR1-QM

Kommentarer
Postat av: Lisabet

Jaså ;) jag hör av mig i eftermiddag :P

2010-01-08 @ 08:33:53
URL: http://lisabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0