19:59

Floral Blazer from Sal Val, Penny Loafers from Sal Val, Cameo Necklace from Antique Market in Lincoln, Ne, Jean Shorts from Sal ValForever New Beret, Vintage Blouse, Miss Shop Shorts, Vintage Briefcase Bag
Pics från lookbook.nu. Sitter hemma hos farmor och farfar. Men farfar är inte här, han är i stugan.
Istället är pappa här. Vi har varit och handlat och ätit pizza. Ibland är det gott att tjocka en massa. Igår var ju jag, Edvin, Olle och John hemma hos Olle och kollade på en hannibal film. Röd drake. Men jag tror att det var fel version av filmen. Tror att det ska finnas en bättre faktiskt. Men iaf. Då åt jag ben och jerry half baked. En halv liter, SJÄLV. HIHihhiHIih. Men jag ska börja träna nästa vecka. På riktigt denna gång. Inge slarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0