VAD SKA JAG GÖRA MED MIN LÖN??


Vad ska jag göra med min lön som jag får nästa vecka? Och vad ska jag göra med den ännu större lönen som kommer veckan därpå?
Jag måste nästan köpa ny mobil om den här inte funkar snart. (råkade få vatten i den) Kameran fungerade faktiskt igår kväll en liten stund! Så det är ju inte helt hopplöst. (min mobil funkar, men kameran på den är paj) Kameran är bland det viktigare på en mobil enligt mig. Så det är viktigt att den funkar. Jag skulle vilja ha en ny digitalkamera oxå. För den jag har nu drar skitmkt batteri! Och den måste ha AA batterier. Vill ha en som är uppladdningsbar istället. Typ som den på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0