ATT ALDRIG GE HJÄRTAT RAKT UT.

Dagen: Vaknade halv 7. Fixade mig och gick upp för att väcka Björn och de andra. Gick och åt frukost. Sen klockan 9 bar det iväg till lilla Ö-vik! Badhuset nästa likzom. Badade ett tag och blev skadad för livet när smala ***** skulle i samma bubblebad som oss (Internskämt, inte personangrepp) Efter badet gick vi ner och åt ett maxmål på max. GÖTTA. Efter det gick Björn och jag på "stan" Oskargallerian hette den visst. Har varit där en gång förut btw! Men aja, vi gick på pressbyrån så att jag kunde ladda på mobilen. Sen ner till lilla Barista. Takeaway chai. Sen träffade vi Carro, Alex och Simon. Hann gå på Gina och HM innan vi for hem med bussen till Nördvik. På kvällen har inget speciellt hänt. Vi har mest suttit och pratat + suttit vid datorerna helt osocialt. Men man måste ju faktiskt ängna tid till de där hemma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0