I WANNA BE YOUR SUNSHINE


Nu har jag tränat färdigt för idag. 60 min på cykeln blev det + 100 situps. Ska planera ett litet träningsschema för våren så att jag får lite struktur på det hela. Lägger kanske upp det här sedan som inspiration för er läsare! Jag har hunnit duscha, använde aussi schampot som börjar ta slut. buuhuu. Blir till att köpa nytt på lovet. Rakade benen för första gången på en månad (haha) och smörjde in mig med hudkrämen jag fick av Kerstin, pappas tjej i julklapp. Den är från home spa och luktar mango och papaya. Muuumms. Om en halvtimme ska jag gå upp till nya elevhemmet och se på sunes sommar med några vänner. Sunepojken är ju la go han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0