DU ÄR DEN BÄSTA AV ALLA. TRIXAN


Realativt nytagen bild från helgen. Då var hon jättepigg. och hade mjöl på huvudet. Min gullehund :')
Min älskade bästa vän. Jag ska minnas alla fina stunder du och jag och familjen har haft tillsammans. Du har gjort mitt liv så mycket rikare och mer spännande. Nu när du är borta märker man vilket stort intryck du gör på mig. Och nu finns bara tomhet och minnen. Alla dessa fina minnen. Du finns för evigt i mina tankar och ingen kommer kunna fatta hur unik och intelligent hund du var. Jag är för evigt tacksam för att du har funnits för mig i vårt och torrt. Du såg när jag var ledsen. Du slickade mig och visade att du brydde dig. Du led med mig. Och när du var glad gjorde du alla i din omgivning glada. Du var en riktig underhållare med alla dina trix. Man började alltid skratta åt dig när du stod och skulle döda leksakerna på komando och sedan nös minst 30 gånger av lycka. För ja, det var så du visade oss att du var lycklig. Du var så speciell och jag kommer aldig finna nån som var så underbar som dig. ALDRIG! Hur mycket jag än letar, ingen kommer kunna leva upp till hur du var. Jag älskar dig Trixan. <3 *95-06-10 -- 10-05-26+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0