07:34

Dom har börjat skrivit recensioner från i lördags nu. "Det var Stockholm, men Göteborg har aldrig känts så nära Stockholms gator". ”Det är inte magi. Det är större, bättre och finare. Det är kärlek.” Håkan får 10/10 av recensenterna och detta beskrivs som höstens bästa concert trots alla taklyftande framträdande han gjort sen wayoutwest i slutet av sommaren. OCH VAD GJORDE JAG?? JAG SATT HEMMA! Är så less på mig själv att jag inte var där. Att få sjunga med i alla låtarna och känna att det var till mig låtarna var skrivna. Att känna pulsen och bara skrika ut allt av glädje. Jag vill också dansa in i ett diskotek, ramla gamla gatan fram och göra allt det som gjorde lördagen årets bästa kväll för 10 000 svenska fans.

Håkan 11/2 -11. Behöver jag säga mer? ♥


Kommentarer
Postat av: AAS

svar: tack så mkt! :) vämer! fin blogg du har :)

2010-11-19 @ 15:01:24
URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: mirjana

fin blogg !

2010-11-22 @ 17:52:57
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0