13:53

Sitter hemma hos Edvin. Träffade aldrig Linnea igår. Det blir nog nästa helg istället. Men däremot var Edvin och jag på Biteline. Det var väldigt mysigt. Vi firade även 8 månader tillsammans igår. Och träffade några skumma typer på bussen som började prata med oss och gratulera. Misstänker att dom var full, även fast dom sa att dom inte var det ;)
Nu ska jag och Edvin dra oss mot stan och äta på donken eller nåt annat ställe. Sen ska jag hem, ska fixa lite inför imorgon då jag ska upp till skolan. Jag ska oxå laga middag ikväll. Det blir sallad med kyckling och ägg och saker. Känns ganska rätt efter att ha varit på resturang i 2 veckor. hehe

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

men taack så himla mycet :) Vad glad jag blir och tack för tipset :) KRAM

2010-11-07 @ 14:11:05
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0