07:57

God morgon. Torsdag idag. Det betyder att jag åker hem till Sundsvall imorgon. Har saknat min älskling. Och familjen såklart. Det jag ska göra i helgen är att först ta spruta. Imorgon fyller Martin år, Edvins bror alltså. Så vi ska nog dit ett tag. Efter det blir det domsaga troligtvis. På lördag ska jag en sväng till pappa. Åker nog på Birsta också om jag har tid. På söndag ska jag nog övninsköra och sedan fika med några kompisar som jag inte har träffat på ett tag. Det blir bra de! För övrigt är sjukt sugen på att shoppa. Speciellt skor. Har ju bara conversen att ha på skolan. Blir tråkigt i längden. Men det är bara att vänta med sånt en liiiiiten stund till. Sen ni! Då ska ni få en överaskning. Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0