21:22

Jobb, jobb, jobb. Men nu är det bara två dagar kvar av praktiken. Sen är jag leeeedig.. Fram till på måndag, för då börjar ju skolan igen. Ska få övningsköra upp till skolan vilket är ca 8-9 mil. Min längsta tur hittils alltså! Ska ta med massa saker till lägenheten men jag hinner nog inte packa upp allt eftersom klassen + lärare och vux elever drar på en liten studieresa på tisdag morgon. Måndag kväll blir nog istället mest bara chill med vänner och prata igenom sommaren. Mycket som har hänt och länge sen man såg många av dom. Ska faktiskt bli ganska trevligt att komma tillbaka.

Var på birsta idag och shoppade lite grejer till lägenheten. Fick med mig detta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0