Mitt 2011

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
JA. Jag tog körkort, tatuerade mig, hade praktik utomlands, gick på krogen osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Att träna mer och bli nyttigare, hell no ;) haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej 
5. Vilka länder besökte du?
Spanien i tre veckor. 
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hmmm ne
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11/2 Håkan Hellström konsert på Stadshuset, 5 mars min födelsedag och första gång på krogen, Sista april, 29/7 tattoo, 26/8 skaffade körkort, 10/12 skaffade Mixi.
8. Vad var dina största framgångar 2011?
Mina betyg, att jag skaffade körkort. 
9. Största misstaget?
Bra fråga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej!
11. Bästa köpet?
Tatueringen, helt klart
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen. haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mina fina vänner och familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Sexy and I know it, Coconut tree, om sanningen ska fram, party rock anthem
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare. Gjorde så mycket bra saker.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggade, var i sommarstugan, gymmat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om onödiga människor
18. Hur tillbringade du julen?
Den har inte varit än, men jag kommer vara hemma fram till kalle anka, med mammas del av familjen. Sen åker jag hem till farmor och farfar och firar med pappas del av familjen.
19. Favoritprogram på TV?
Kollade extremt lite på tv.
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Japp
21. Bästa boken du läste år 2011?
Har inte läst några böcker i år. hehe
22. Största musikaliska upptäckten?
Tråkigt nog lyssnar jag nog bara på samma sak. 
23. Något du önskade dig och fick?
Ja, att jag fick åka till Gran Canaria
24. Något du önskade dig men inte fick? 
Nej det tror jag inte.
25. Årets bästa film?
Shit jag kollar ju inte på film. Men gillar gröna milen, män som hatar kvinnor m.fl. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Först fikade jag med familjen och fick presenter och sedan åkte vi in till stan och åt på biteline. Efter det åkte jag till John och festade sedan drog vi ner på krogen. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja kanske det. Men hade ett riktigt roligt år. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Enkel. lite smycken, skinn, stickat, converse. 
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har mognat ifrån sånt ;)
31. Vem saknade du?
Gamla vänner, Trixan
32. De bästa nya människorna du träffade?


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.bloggparken.se/ksson har en annons på min blogg där du kan tjäna pengar på din blogg, tryck på annonsen och bli medlem!

Det är inget skämt, jag har redan tjänat en hel del! :)

2011-12-19 @ 00:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0