17:29

Hallå bloggen, jag är inte död. Men i måndags var det nästan nära att jag beställde en kista asså. Jag åkte på världens förkylning. Det sa bara PANG så orkade jag knappt kliva upp ur sängen. Tror jag sov 3 powernaps den dagen plus att jag gick och la mig 8 på kvällen och vaknade 8 dagen efter. Var ganska sjuk på tisdagen också men David var så snäll som gav mig huvudvärkstabletter så det hela blev betydligt bättre på onsdagen. Nu, fredag är jag nästan helt frisk. Och i helgen ska jag vara hemma en hel del. Idag när jag kom hem till Sundsvall igen Gick jag och Andrea och fikade på Barista. Det var aslänge sen jag träffade henne sist. Måste träffas oftare tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0