DAG 12 - I MIN VÄSKA

Väska - NewVa dålig jag är på det här med 30 dagars lista. Har sett att en ny har kommit upp här i bloggvärlden så jag ska försöka få denna överstökad så att jag kan börja med den nya som verkar roligare! I min väska. Sanningen är att jag nästan aldrig använder väska, konstig, jag vet. Men jag bor på internat och där går man till sitt rum mellan lektionerna och behöver ju inte ta hem varje dag. Hur gör jag då på helgerna? Jo det händer ju att jag har väskan med mig. Men jag tycker mest bara att det är jobbigt. Då har jag oftast kläder, plånbok, mobil, kamera och nycklar i min väska. Men på sommaren är den betydligt roligare och viktigare för mig. Då plockar jag ihop roligheter som badkläder, loka och ramlösa, tidningar, nagellack, hårsnoddar, anteckningsblock, solkräm, solbrillor osv. Min drömväska är en svart i skinn. Ska köpa en när jag fyller år. (20 dagar kvar!!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0