DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Den här veckan har jag varit sjuk. Så det har inte varit världens roligaste vecka. Var hemma från skolan måndag och tisdag. Bastade tisdag kväll med Patrik och David och tog långbastu i över en timme med David och Jens i torsdags. I går var jag på Barista med Andrea och sedan spenderades kvällen vid datorn. Idag ska jag till min morfar i Lagfors. Han fyllde nämligen år igår. 68 tror jag han blir. Imorgon söndag ska jag och min syster till Birsta och shoppa lite.

Nästa vecka kommer vara betydligt roligare. Måndag ska jag fixa inför mässan. Tisdag är det mässa i Nolia hallen, på onsdag ska jag till ö-vik på paradisbadet med skolan. Resten av veckan hoppas jag att jag är friskt på och kan hitta på saker på. För övrigt fyller jag 18 om två veckor prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0