Hur man ställer in en knokk klocka


När jag köpte min klocka i helgen hade jag problem att ställa den och bruksanvisningen var jättekonstig. Men nu har jag kommit på hur man gör! Eftersom många andra än jag söker runt på internet hur man gör så ska jag visa här.
Knapp 1: Det här är en lampa om det är sent och mörkt ute. Det lyster upp så att man ser.
Knapp 2: mode knappen. Klicka en gång och du kan ställa in alarm. (Klicka på knapp 3 för att välja tid och klicka på 4 för att aktivera larmet) Klicka två gånger och du ställer timer. (sätt igång timer genom att klicka på knapp 3, kom ihåg att klicka på knapp 3 igen när du är klar) Klicka tre gånger och du ställer in tid, datum, veckodag osv på klockan. Använd knapp 3 för att välja vad det är du ska ställa in, använd sedan knapp 4 för att ändra siffra. Klicka på knapp 2 när du har ställt klart. Skriv en kommentar om du inte förstår så förklarar jag mer ingående vad det är du har problem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0