23:04

Nu har snart halva lovet gått. Detta har jag gjort på min lista:
Mellandagsrea, övrig shopping
fika, fika,
fika
äta ute
plugga franska
plugga körkort + övningsköra
fixa om rummet
gå på
bio (ska gå en gång med Edvin också)
fota med syster
simma
jobba
ha myskvällar med älskling (det kommer fler) 
fira nyår


Nyår var trevligt. Åt gott, träffade kompisar och såg raketer nere vid hamnen. Nu idag har jag varit med Edvin och Jonas fram till efter middagen. Sen åkte jag hem och kollade på två filmer med familjen. Nu ska jag kolla på en dokumentär om de största riskerna till varför mänskligheten skulle kunna dö ut de närmaste århundradet. Posetivt, inte sant? Bra början på året. Imorgon ska jag stanna hemma och checka för plugga franska och plugga körkort på listan. Dessutom har jag äckligt ont i halsen. Vill inte bli förkyld nu när jag ska börja jobba på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0