FRAMTIDSPLANER

En sak jag tänkte på här om dagen tillsammans med mina fina vänner Lisabet och Linnea, är att man borde kanske göra en sån där lista över saker man ska göra innan man dör! Några saker som står på min lista är att: gå upp i eiffeltornet, åka på safari i afrika, se kinesiska muren, hoppa fallskärm eller bungyjump, se egypten, tågluffa, bo utomlands, åka massiva berg-och dahlbanor, se norrsken, jobba som volontär i afrika, jobba på en vingård på rivieran, bli bättre på franska språket, skaffa en grym trädgård m.m.
Sen har jag också en lista över vad som jag ska göra under 2011. Det är: fylla 18, gå på krogen, ha en underbar sommar, skaffa bilkörkort, gå på håkan hellström konsert, resa runt i europa, börja sista året på gymnasiet, tälta flera dagar i rad, gå på festival, ha grillkvällar med fina vänner, lära mig spela gitarr, träna,träna,träna, köra båt och schteeka, festa, vara med min underbara pojkvän och massa mer. Det känns som om 2011 kommer att bli ett roligt år!


Kommentarer
Postat av: Romina

Tack för kommentaret Emma. Jag vet inte riktigt men den kan finnas kanske på modekungen eller net-a-porter är inte helt säker, Vad fin blogg ;)

2011-01-03 @ 17:03:19
URL: http://rominasgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0