If we could party all night and sleep all day


And throw all of my problems away. My life would be EEEEEEEEAssYYY
Fy va less jag är på att plugga nu. Har suttit sen 5 med en rapport om min utomlandspraktik och skrivit en massa, på engelska dessutom. Är inte klar än heller men som tur är så är man ledig hela dagen imorgon så då blir det en lång sovmorgon och sen skriva klart den där skiten. Orkar inte blogga om resan eftersom jag har suttit och skrivit om den så pass länge redan idag, så vi tar det någon annan dag. För nu ska jag kolla bloggar, göra lite te och kolla om det finns nåt vettigt att se på tv ikväll. Hörs ♥ Ps. Syrran har tagit bilden: http://sweetaboutelin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN ALLTSÅ EMMA! om du inte börjar skriva att det är jag som har tagit bilderna så får du inte några fler av mig! :(

2011-11-14 @ 22:39:09
URL: http://sweetaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0