Helgen

Helgen har varit underbar :) Träffade Danny på stan i fredags när jag kom hem från skolan. Fikade med han på Tant Anci fröken Sara. Sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att åka hem till Danny. På kvällen gick vi på bio och såg hunger games. Igår träffade jag Hanna på stan. Vi kollade runt på lite saker till Peace and Love och annat. Sedan fikade vi på Tant Anci fröken Sara. Malin jobbar ju där så måste börja gå dit istället för barista ;) Pratade lite med Malin där. Hon ska med på P&L. Det kommer bli kung! Danny kom till mig på kvällen.

Idag har jag bara myst med Danny, varit i birsta med mormor och varit hemma i trädgården och även städat huset. Ja, det var min helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer bli azuuuum! :D

2012-04-22 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0