Snygga tjejer

Var ute med Malin, Micaela och Cissi i fredags. Tog det lugnt med drickandet. Blev ett par cider och ett glas vin. Alldeles lagom nu när jag är pratiskt taget pank. I lördags kom min fina pojkvän över så vi kollade på titanic eftersom det var 100 år sedan titanic sjönk, plus att Danny aldrig hade sett den innan. Vi bakade kakor och hade allmänt mysigt. Kommer sakna honom nu när jag ska upp till skolan.

Imorgon är det 25 dagar kvar till studenten!! Sjukt. Tur att vädret börjar bli bättre och grejer så man slipper frysa i studentklänningen. Tror vi ska grilla och ha lekar på fotbollsplanen och sånt. Kan bli kul, men jag har tyvärr viktigare saker för mig. Måste träna till ett prov och träna till min PA redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0