Malmöbo


Nu har det kanske inte riktigt blivit så bra uppdatering som jag har tänkt, men har haft en del att göra på sistone liksom!

I måndags kom vi ner och började fixa med lägenheten, vi höll på till sent på kvällen. På tisdagen åkte vi till ikea rätt tidigt och fixade en massa saker till lägenheten som fattades. Bland annat en byrå, tv bord, tv bänk, massa kökssaker, gardinstänger och rullgardiner. Efter det åkte vi hem och fixade en massa. Sedan åkte vi till coop och storhandlade mat, gick på bolaget och fixade någon bits till skruvmejseln. Vi kom hem väldigt sent då så vi orkade inte äta mat utan vi kollade på en film sedan somnade vi ganska fort. Igår onsdag var vi nästan klara med allt med lägenheten minus några borrar, byta en rullgardin på ikea och sätta upp hyllor och gardiner i vardagsrummet. Hua vad vi har jobbat på, haha. Efter det åt vi lunch hemma och sedan tog vi en promenad ner till centrum och fikade på starbucks. Sedan gick vi hem till Cecilia, min kusin och åt lite take away. Vi gick hem runt 9-10 och då kollade vi på film men jag slockande på en gång.

Idag har vi varit i Danmark och gått runt på ströget. Lunchade lite innan vi gick tillbaka till bilen och åkte för att köpa lite öl innan vi drog tillbaka till Sverige och Malmö. Vi kom nyss hem från Danmark, har tinat upp en fläskfilé till middag och ska strax börja med den. Jag uppdaterar senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0