Söndag

Ligger fortfarande i sängen och är halvdöd. Är ej bakis om ni tror det, utan jag och Danny åkte till Lund igår för att jobba på en nation. Vi kom hem lite efter 4 så det är därför hela jag är upp och ner. Sov till 2 och vaknade med en huvudvärk och muskelvärk, precis som när jag är bakis. Kan nog konstatera att det inte spelar någon roll om jag dricker eller inte om jag är uppe sent, mår skit ändå. 
 
Men ikväll har jag inget planerat på schemat. Har tagit ledigt från pluggandet och tar en heldag med plugg imorgon istället. Kanske att jag och danny kokar knäck senare om jag mår bättre. Mat måste vi inte heller bry oss om eftersom vi har ganska mycket rester från igår då min kusin Cecilia var här på jullunch. 
 
Tumblr_lgauvavkep1qa4th6o1_500_large_131710705_large
Nu ska jag fortsätta överleva, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0