Helgen

Mjjjaaa hej!

Har haft en riktigt härlig helg som började redan i torsdags. Åkte hem till pappa då, tog med mammas bil. Chilla och tog sovmorgon på fredag. Sen åkte jag och simmade och på kvällen var det biteline med Lisabet som gällde och partajj, dock nyktert för mig vilket gick riktigt bra! Var sjukt kul ändå :) I lördags var jag hemma hos kerstin och käkade gott där. Sen kollade vi på satans melodifestivalen mot min vilja men det var kul när pappa var med, han drar alltid så roliga skämt ;) Igår gick jag mest bara runt och gjorde ingenting. Typ slappis dag. Körde till skolan igår kväll så jag kunde få sovmorgon idag. Har haft studentmöte idag sen engelska då vi bara kollade på film. SLAPPTTTTT
Ska bli lite duktigare på att blogga, nu händer det grejer i mitt liv!!
Och måste bara säga grattis till lillgubben Timmy som fyller hela 18 år idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-14 @ 12:32:22
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0