2011 månad för månad

Tänkte lista saker som hände 2011 månad för månad.
Januari: Inte så mycket hände här. Tränade som tusan och pluggade som en nörd. Skaffade weheartit konto. Gjorde slut med exet i slutet av månaden. Mådde rätt skit. Bloggade rätt lite hela månaden. Såg ut så här:
Februari: Började månaden med en inställning att allt blir bättre. Köpte en knokk klocka som jag inte förstod mig på i början. Den höll på att driva mig till vansinne. Hehe. GICK PÅ HÅKAN HELLSTRÖM KONSERT 11/2. Det var kung, jag dansade igenom hela konserten och fick syrran att börja lyssna på guden. Var på uf mässa i Sundsvall med mitt uf-företag. Shoppade en hel del och satsade på skolan.

Mars: Kollade på stylisterna, som faktiskt är den enda serien som jag följt fullt ut. Fantastiskt. Hade mycket hål i skolan eftersom jag inte hade rester osv. Satt i solen och myste istället. 5 mars fyllde jag 18. Hela dagen var kung, kung, kung. Planerade med Andrea om att åka till Grekland en vecka hon och jag bah. Det blev inte av (än) Startade en studiecirkel med Alex. Vi gjorde om kläder!
April: Hade en blogg månad! Blev less på att det alltid var jag som ville hitta på saker på skolan så jag sket i alla i en vecka. Haha. Fick påsklov så jag satt ute mycket. Åt jordgubbar och läste elsas mode. Planerade jätte mycket inför sommaren. Flyttade ut till mitt sommarrum på tomten och gjorde fint där. Skaffade soffa osv. Firade valborg med middag hos Hanna sen fest hos Linus och sedan krogen.
Maj: Hade riktigt kul den här månaden. Flyttade hem över sommaren och var ledig två veckor innan jag började med mitt sommarjobb. Gick på modevisning på stadshuset eftersom josse deltog som designer och modell. Var ett partyanimal och började gå på krogen en hel del. Gick på baristas uteservering som hade öppnat!
Juni:Var i sommarstugan enda gången 2011 för att fira min kusin som fyllde 30. Solade och brände mig. Köpte en asfin bikini som jag sedan förstörde med brun utan sol. Firade studenterna på oscars och tappade rösten. Rösten var borta i nästan en vecka. HAHAH värsta jag har varit med om :( Bytte bloggportal till devote.se ett tag och var på modell för en dag tillsammans med syrran. Firade midsommar med järngänget!
Juli: Övningskörde en massa och pluggade teori. Hade ju min första uppkörning i juli. Den gick åt helvete för jag körde för fort. Gick på gatufesten och blev fotad av look, blev haffad på stan av min favoritbloggerska, förvånad? JA. Vann en telefon på look med en streetstyle bild. Haha look gillar mig ;) Var i sthlm en helg och gick på grönan. Kom hem och tatuerade mig på skuldran, min första tatuering. färgade håret RÖTT. Händelserik månad kan man säga.
Augusti:Var hos Unni bunni i härnösand. Vi hade finmiddag bara vi två. Dagen efter åkte vi till Sundsvall och gick på krogen. Hade myskvällar med Lisabet nere vid hamnen. Flyttade ihop med Hanna, Anna och Elenore i en lägenhet på skolan. Fett pepp var jag på att inreda. Var på selångers marknad och sen började skolan igen. Åkte på klassresa första veckan till olika städer i Sverige. Fredagen när jag kom hem från det tog jag äntligen KÖRKORT.
September: Var mycket med Anna och Hanna. Vi gjorde soppa av skolans grönsaker, gjorde massor av pajer. Gick på krogen med Hanna typ varje helg. Haha partyparty. Tränade ganska mycket den här månaden så det gjorde inget att det var party. Var nykter på en fest hos Björn oxå, körde hem på kvällen! Duktig tjej. Var och golfade med skolan för första gången i mitt liv. Kan få iväg den 40 meter, så passa er!! haha. Fick reda på att jag skulle få åka på praktik till Gran Canaria 3 veckor. Woho!

Tumblr_lr4ht7o5p81qjviwoo1_500_large

Oktober:Gjorde ännu mer pajer med Anna och Hanna. Plockade svamp för första gången i mitt liv. Bonden, javisst! Var mycket med syrran på helgerna, men gick även på krogen med Hanna banana. Var faktiskt i Solleftåe på deras enda krog. Ojoj! Giffarna gick upp i allsvenskan. (Gla tjej) Åkte till Gran canaria i slutet på månaden tsm med Alex, Frida, Elenore, Simon, Mirka och Erika.


November: Var utomlands till den 12. När jag kom hem beställde jag min studentmössa! Letade dessutom efter den perfekta balklänningen, och hittade en jättefiiiiin.



December: Ja det var ju nyss, men ändå. Josefin fyllde år så vi firade henne en helg och Malin helgen efter. Riktigt roliga fester var det! Hade julbak och julmys på skolan. Firade 150 dagars och längtade till studenten ;) Firade jul med min familj och fick jättefina presenter. Shoppade lugnt på mellandagsrean och firade mitt bästa nyår nånsin!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0