16:49

Tänkte att jag skulle strunta i att åka till skolan idag. Men när jag hörde att det bara var 2 timmar, från 13.00 till ca 15.00 så tänkte jag, äsch jag går väl och kollar vad det är. Anledningen till att jag tänkte strunta i det var för att vi hade ingen föreläsning eller något liknande, utan "höstmöte" stod på schemat. Hade ingen aning om vad det var men nu i efterhand kan jag berätta att det var trevligt iaf! Vi fick sitta och lyssna på när studenter på skolan intervjuade personer som har gått på skolan tidigare och som nu är ute i arbetslivet på olika områden men fortfarande inom trädgård. Mellan intervjuerna fick vi mackor, ramlösa, kaffe, kakor och frukt. Så det var tur i oturen då jag glömde att äta lunch innan jag åkte till skolan ;)
 
Bättre bild på var min tatuering sitter på kroppen, förstår att det kan vara svårt att se på en närbild bara:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0