En liten lista

Namn: Emma Hammarberg Eliasson

Ålder: 19 

Längd: 1.72 

Sko-storlek: 38/39  

Född: Sundsvall

Bor: Malmö 

Gör just nu: Pluggar till trädgårdsingenjör

 

Allmänna frågor.  

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: lättlärd, säger vad jag tycker, tar initiativ.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: lättirriterad, slarvig, glömsk.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Vad är du rädd för: Att mista någon som står mig nära

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Hmm... Mitt hår, ögon kanske? Vet faktiskt inte

Det roligaste jobbet du haft/har: På plantagen. Hjälpte kunder med trädgårdsfrågor m.m.

Har du körkort och egen bil: körkort ja, egen bil nej.

När tar du ditt körkort: förra året!

När grät du senast: I morse p.g.a. en dröm om vår förra hund.

 

När skrattade du senast: Nu för Danny visar en video på en gullig valp  

Vem åkte du bil med sist: Danny och hans föräldrar.

Vem åt du mat med sist: Danny

Vem sov du hos sist: Danny hemma hos hans föräldrar tror jag.  

Vem sov hos dig sist: Elin, min syster var här i helgen. 

 

Vad var du rädd för när du var liten: grodor, och är det fortfarande 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: trädgårdsmästare eller florist

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1 gång när mitt ledband blev knäppt.  

Värsta smärtan du råkat ut för: Vet faktiskt inte. Tatueringen kanske. Haha

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag fick stripendium, alla dagar med Danny och dagen då vi fick hem vår nya hund Mixi för snart ett år sedan.

 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Alla omogna människor jag träffade under gymnasiet.

Har du någonsin sportat: Innebandy, badminton och lite spinning och en del gym. 

Någon du ser upp till: Mamma helt klart

Vad finns alltid i din handväska: Pengar och mobilen.

 

  --------------------------------------------------------------------------------

 

Har du varit utomlands någon gång: Ganska många gånger. Jag har det bra ja!

Vilken plats var finast: Thailand

Största stad/städer du varit i: Bangkok

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Lite mer personliga frågor.  

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.  

Rökt: provat

Snusat: nej  

Druckit: haha vem har inte

Har du piercing eller tatuering: piercing i öronen, tattoo på skulderbladet

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla för honom: Som Danny

Finaste komplimang du fått: Kan inte bestämma vad som är finast men får fina varje dag av min älskling

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: tror jag inte

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: mm

 

--------------------------------------------------------------------------------

Antingen-eller-frågor:  

Storstad eller landet: Storstad 

Hamburgare eller pizza: både och! 

Kött eller fisk: KÖTTT.  

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.  

McDonalds eller MAX: Max  

Vin eller Öl: BÄRS

Charter- eller skidsemester: charter

 

Sverige eller Utlandet: sweden 

Sport eller nyheter: Nyheter.  

Hockey eller fotboll: fotboll 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.

Sommar eller vinter: Sommar.  

Vår eller höst: Vår.  

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: bil. Är så jävla less på buss just nu


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!
Fick en tår i ögat när jag läste ditt inlägg.
Jag älskar dig sååå mycket.
Puss och kram.

2012-11-08 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0