Helgen lite kortfattat

Var i Köpenhamn igår med Danny, Renee, Petter och Renees kompis med pojkvän. Vi var på tivolis julmarkna d som var helt otroligt vacker. Själv är man ju van vid Sundsvalls blyga julbelysning. Ett måste för alla som bor nära Danmark! 
 
Efteråt åkte vi och åt på en hamburgarerestaurang. Jätte god mat och god öl. Vi avslutade kvällen på ett öl bryggeri innan vi åkte hem till Sverige igen och sov. 
 
Idag har jag och Danny varit på Burlöv och handlat. Jag köpte en cykel!! Jätte nöjd är jag. Nu på kvällen hade vi besök av Renee, Petter och Payam. Vi åt tacos och tårta och Danny fick sina presenter och jag fick en tidig julklapp. En jätte trevlig kväll helt enkelt. Nu ska vi snart sova för jag har tenta imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0