Torsdag

Gud vad jag och Danny har slappat idag. Vi vaknade vid 11 för att Dannys alarm inte ville funka. Men jag känner mig säker inför tentan imorgon så jag måste inte plugga mer. Idag har vi inte lämnat lägenheten. Vi har fikat chailatte och muffins som vi bakade här om dagen. Jag har pluggat lite grann, skrivit brev till farmor och farfar och spelat spel.Jag försökte boka en liten överrasking till Danny, kombinerad födelsedagspresent med julklapp: en kryssning. Men man måste vara 21 om man inte åker med vuxet sällskap. Tur att jag såg det iallfall innan jag betalade osv. Nu måste jag hitta på en ny sak åt honom.. Idag gjorde vi klar några julklappar och åt nytt middag. Ett tips: gör inte mat för typ 6 pers när ni bara är 2. Då måste ni äta samma mat varje dag om ni inte är smarta och fryser in det. 
Tumblr_mbqhzyqd1m1r0lmr8o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0