Sen senast

I söndags tog jag en lång promenad till blomsterlandet som ligger ungefär 3,2 km ifrån vårat hus. En lagom promenad tänkte jag! :) Var borta rätt länge eftersom jag gick i rätt lugn takt och kollade på trädgårdar osv. Handlade massa mat när jag kom hem, två tunga påsar blev det. De var så tunga att de nästan gick sönder! Danny kom hem på kvällen också. Det var jobbigt att vara ifrån honom en hel helg :( <3
 
I måndag och tisdags hände inte så mycket. Var i skolan som vanligt och lagade mat, kollade på tv och läste när jag kom hem.
 
I onsdags var jag ledig så då hade jag finbesök av Moa från skolan! :) Vi drack te, pratade och bakade hallonpaj. Mysigt! Efter hon hade åkt, åkte jag och Danny till svågertorp och gick runt på IKEA. Jag var även med på Plantagen klubbkväll en stund också. Vi åkte sedan hem och började leta lägenheter i Lund, för nu känner vi för något större. Drömlägenheten är en 2-3a med stor garderob, badkar, stort kök och en balkong eller uteplats. Ni kanske tänker att jag har för höga krav, men faktiskt så finns det riktigt fina lägenheter i Lund som har just detta med en rimlig hyra dessutom. Så vi hoppas på att ha flyttat innan sommaren. 
 
Några insta bilder från denna vecka:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0