Helgen

Har inte skrivit sen i fredags! Det senaste är att jag har varit sjuk helg helgen. Dock var det ingen kraftig förkylning som tur var, men jag kunde ändå inte träna som vanligt. Har haft ett uppehåll med träningen i 5 dagar nu. Det känns jätte jobbigt att inte ha kunnat träna! Just för att jag har satt ganska höga mål som jag vill uppnå inom min tidsram och att min kropp nu har blivit så van vid att träna att jag längtar till jag ska till gymmet varje dag! Min nya livsstil helt klart ♥
 
Har dock haft någon form av inflammation i det högra låret. Så det var lite tur att den kom i samband med förkylning, så jag kunde vila av 2 anledningar. Det har inte riktigt blivit bra än men ändå kunde jag springa 9.0 km/h i 30 min idag! En förbättring åter igen. Kondisen är ok trots uppehållet och jag var faktiskt inte så trött när jag var klar på löpbandet. Imorgon ska jag öka yttligare!
 
I helgen var jag och Danny mest hemma eftersom vi båda var sjuk. Men vi tog en cykeltur ner till stan i lördags för att gå runt på stan. Danny köpte öl och vin och på kvällen drack vi det, spelade monopol och hade det mysigt. ♥
 

Kommentarer
Postat av: emilia blomqvist

Fin du e <3

2013-02-23 @ 13:03:29
URL: http://emiliablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0