helgen

Har inte bloggat på en vecka ungefär. Har hänt en del sen sist. Jag har börjat träna mycket mer. Mår skitbra av det. Försöker även att hålla ner på kolhydraterna. Men i fredags lyxade jag och Danny till det med fläskfilé, ris och rödvin. På kvällen spelade vi vårat nya monopol spel och drack mer vin. Super mysigt. I lördags åkte vi till svågertorp för att köpa frön, jord och såddbädd. Efter det lunchade vi på Ikea och gick runt där. Köpte rotting lådor att lägga under vardagsrum bordet. Vi hittade ett fint skåp som vi har letat efter ett tag. Så vi köpte det. Det är ett slags vitrinskåp som vi nu har i köket. Vi har ställt fina glas på hyllorna. I luckan har vi matlagning böcker, shaker, iskross och andra party saker som vi har köpt i veckan. På lördag kväll åkte Danny till Payam i Lund medan jag var hemma och hade tjejkväll. Färgade håret, tog en lång dusch, drack vin och åt melon samt kollade på två tjejfilmer. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0