Sommar

Mindre än tre veckor kvar till jag åker hem till Sundsvall nu. Ska bli rätt skönt att komma hem till familjen och vännerna. Stannar till runt 20 augusti, kanske senare om jag klarat alla mina tentor osv. Några sommarplaner har jag såklart. gatufesten och konsertfesten ska jag gå på. Jag ska ut till sommarstugan så mycket jag kan. Jag ska jobba ca 8 veckor och så ska jag försöka vara med vänner, åka upp till övik och hälsa på Anna och lilla Liam, kanske ta en weekend här i Skåne/Danmark och så ska jag jobba mycket i vår trädgård hemma. Denna sommar blir nog en lugn sommar och det känns riktigt skönt!

 
Jag älskar min mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack hjärtat!
Jag älskar dig med, men vilken hemsk bild :-/

2013-05-20 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0