Min önskelista

Snart är det första advent och det är dags att börja tänka på julklappar om man inte redan gjort det. För att underlätta för mina nära och kära så skriver jag nu en liten önskelista här på min blogg. I år önskar jag inte så många fyskiska julklappar, utan hellre presentkort, eftersom det annars kan bli rätt tungt på tågresan hem till Lund. Dock har jag funderat på saker jag skulle vilja ha för presentkortspengarna, så det ligger ändå en tanke bakom det jag önskar och kanske får. 
Jag har ex tänkt att börja samla på en porslinsserie från Rörstrand. Den jag har fastnat för är Swedish grace i färgen is. Serien är 85 år gammal och har aldrig varit ur produktion under dessa år, så det är en riktig klassiker. Billigast hittar man denna serie på Ittala outlet som finns i bl. a. Höganäs, därför önskar jag presentkort på Ittala outlet. 
Utöver detta skulle jag vilja ha presentkort på bl.a:
  • Interrail.se (Eftersom jag och Danny ska tågluffa nu i sommar)
  • Åhlens      (Jag har tänkt mig köpa en jätte fin renfäll där som jag tittat på ett tag)
  • Granit       (En av mina favoritbutiker, där vi dessutom kanske ska köpa en espressomaskin)
  • Plantagen (För att kunna köpa balkonglådor som jag vill ha därifrån)
  • Adlibris.se (Det är alltid kul med böcker)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0