Efter två år...

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen! 
Jag ser bloggen som en slags dagbok, som jag själv ska kunna kolla tillbaka i när jag blir äldre. Vad har då hänt med mig sen sist jag skrev här? Största nyheten är väl att jag och Danny har skaffat en mops som heter Harry, som är vår lilla älskling. Vi har flyttat till en studentlägenhet i Lund, som jag kommer lägga upp bilder på. Det är en relativt central tvåa på 53 kvm, med balkong och badkar och vi trivs superbra! Jag har för övrigt tagit min kandidatexamen och pluggar nu vidare på en master som heter Outdoor environments for health and well-being, som är på distans. Jag har alltså mycket tid hemma som jag fyller ut med diverse aktiviteter, så jag tänke att bloggen kunde bli ett roligt tillskott i min vardag! 
 
Här är en bild på mina älsklingar från i somras, då vi åkte till stugan. Det var Harrys första gång till havs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0