Torsdag med kultur





Idag var en bra dag. Gick en långpromenad med Harry i det fina höstvädret, följt av att han fick sig ett bad, så nu luktar han hubbabubba och är mjuk som en nallebjörn. Efter Harrys bad tog jag mig en dusch innan vi åt våfflor till middag. Jag toppade med grädde, glass, kvarg, sirap och lite bär. Supergott! Dock inget jag egentligen tycker passar som middag, men ibland blir man bara sugen! Nu på kvällen har jag och Emma från min gamla klass gått på Malmö opera och sett Playground, en dansföreställning som hade ett väldigt roligt avslut. De tog upp folk från publiken upp på scenen som fick lära sig att dansa riktig discodans. Superkul! Vi som satt kvar fick superskumma glasögon som vi skulle se allting igenom. En lyckad mysig torsdag med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0