Vi har finbesök


Johan är här på besök! Han kom hit i onsdags eftermiddag. Då bakade jag en lcfh kladdkaka som blev superbra! Payam kom oxå över och fikade med oss. På kvällen åt vi kebab och kluftpotatis som vi fixat hemma och sedan spelade killarna spel medan jag pluggade. Igår lunchade vi på stan, tog det lugnt hemma och käkade hemmagjord pizza på kvällen. Blev mycket plugg för mig hela dagen. På kvällen tog jag dock ett skönt bad med vin, choklad och filmen the bucket list! 😊 idag ska jag plugga en del och ikväll ska vi nog ut och ta en öl eller nåt. Måste kolla efter halloween kostym oxå, sista minuten är inte likt mig men ibland blir det så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0