Det rullar på

Har haft så mycket som rullar runt i tankarna, så jag har helt enkelt avstått från att blogga ett tag. Ingenting är speciellt tufft för mig nu, men det har varit rätt stressigt att komma in och försöka göra sitt yttersta på nya jobbet. Jag trivs jättebra, har supertrevliga arbetskamrater + chef och får göra saker jag tycker om hela dagarna. Men jag pressar mig själv och blir därför stressad. Skolan har hamnat på sidan om, har knappt kommit igång och pluggat denna terminen. Fick dock resultaten från förra terminen som såg väldigt bra ut, så det finns ju hopp om att det kommer gå bra även denna termin om jag bara tar tag i det någon gång. Träningen har gått superbra ända fram tills förra veckan, då mitt ben gav upp. Har förmodligen fått en muskelinflammation pga överansträninging. Måste vila ett tag från löpningen, trots att jag var så nära att springa milen under timmen. Men man måste lyssna på kroppen sin så nu blir det cykling, massage och inflammationsdämpande ca en vecka framöver. Får se om jag kan springa sen. Vill klara milen innan min födelsedag. För övrigt håller jag och Danny på att kolla på flygbiljetter till Dublin, vi ska ta en weekend där i april, vår första riktiga utlandssemester tillsammans (Danmark och NL räknas inte). Ska bli härligt att se fram emot det, då vi knappt hinner gås nu när jag jobbar. Harry får nog vara hos Renee och Petter då på en minisemester han med. Nu ska jag dricka upp min kaffe och fortsätta jobba, rasten är snart över. Bjuder på några bilder från min vardag. 



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0