Mitt jullov del 1

Shit jag har inte bloggat på över en månad! Sen sist har jag iallafall mestadels varit i Sundsvall. Åkte upp den tionde, alltså några dagar efter min första Sinterklaas! Gjorde en nike air force one, gissa till vem 😉 Anne såklart 😄 
första helgen i Sundsvall började med en födelsedagsfest hos Malin för att fira henne och Josefin. På lördagen åkte jag upp till Nordvik med Hanna och Alex. Där träffade vi Unni, Victor och Martin 😄 Jag blev superglad när jag fick träffa dom. Var så länge sen sist! Kändes udda att vi var på skolan igen så många ihop men det var jättemysigt 😄 Under den följande veckan jobbade jag mycket, pluggade och fixade det sista inför jul. Julen firades först hos mamma och Helena med den sidan av släkten och efter Kalle Anka åkte vi till farmor och farfar. Pappa och Kerstin var tyvärr så sjuk att dom åkte hem innan middagen. Dom stannade bara för att öppna paket och prata lite. De ville såklart inte smitta ner oss vilket var smart tänkt. Det blev en mysig och lugn julafton, bara jag, Danny, farmor, farfar, Elin, Leo och såklart Harry 😊
Skriver mer om mitt besök i Sundsvall senare, nu ska jag ta och sova efter en mysig kväll med mamma och Helena på Chao Praya River i stan 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0