En helg hemma

Sitter på tåget på väg ner till Skåne igen. Har haft en kort och intensiv helg i Sundsvall, så som det brukar vara när jag åker upp. I fredags när jag kom fram tog jag en sväng själv på birsta för att köpa byxor. Åt middag hemma och drog sedan till Simon för att umgås med honom, Martin och Björn. På lördagen klev jag upp rätt tidigt för att åka till pappa och Kerstin och gå ner på stan med dem. Blev sedan upplockad av Anne och drog hem till henne för att kolla in lägenheten hennes. Sedan fick jag skjuts hem till pappa igen för att traska iväg till Hanna som bor granne med dem nu. Åkte ner på stan och åt på Rå med Hanna innan vi drog till Birsta och plockade upp Björn för att sticka till Simon på fest. Träffade massa gamla kompisar från Nordvik som man inte sett på år och dagar. Många gick och la sig sent, blev nog runt 4-5 för en själv och vaknade klockan 10 på morgonen, pigg och glad, not. Var trött hela söndagen, dock inte bakis. Åkte hem till farmor och farfar med pappa och fikade. Sedan på kvällen kom mamma hem från Östersund så på söndag kväll blev det bara mys i soffan. Klev upp rätt tidigt idag för att åka tåg vvid 10. Kommer vara framme halv 7 i Lund. Skönt att inte komma fram vid 22-23 som jag brukar 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0