Länge sen

Nytt år nya rutiner, eller hur var det? Nja inga nyårslöften för mig. Ska snarare försöka njuta mer av här och nu och försöka ha så kul som möjligt. Har en del roliga saker inplanerade för det här året. Det är ju mitt första år med riktig semester, så sommaren kommer nog bli riktig kul! 

Jag har bestämt mig för att köpa en bil. Ska åka upp till Sundsvall i slutet på februari och kolla lite med mamma. Får se om man får med sig någon bil då. Utöver detta är det massa resande på schemat detta år. Avslöjar mer när saker är bokade... 

Idag har jag en ledig dag. Vi båda är ledig så dagen började med en brakfrukost-våfflor med grädde, nutella och jordgubbar. Efter maten tog jag tag i att frosta av frysen, det var verkligen på tiden! 

Nu får vi se vad resten av dagen bjuder på. Solen skiner så det får nog bli en promenad iallafall. Så skönt med oplanerade dagar 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0